Mit tegyek, ha a választott termékem nem elérhető, nincs készleten?
A termékek elérhetősége tájékoztató jellegűek, így nyugodtan rendeld meg a terméket. Ha valamilyen oknál fogva mégsem tudnánk elküldeni, jelezni fogjuk neked és visszautaljuk a vételárat.
Meg tudom tekinteni élőben a terméket?
Igen! Kecskemét-Hetényegyházán előre egyeztetett időpontban meg tudod nézni bármelyik termékünket, ezzel kapcsolatban kérlek keress bennünket elérhetőségeink egyikén.
Pedagógusként felhasználhatom a termékeket a tanóráimon, különóráimon?
Bár mi nagyon örülünk, ha sok tanulóhoz eljutnak termékeink, szeretnénk ha tőlünk kapnák meg, így másolásuk, digitalizálásuk, értékesítésünk nem engedélyezett! Az oktatási segédanyagaink mindegyike (kivéve a tanári verziók, melyek jelölve vannak) kizárólag magánhasználatra készültek, így az órán történő felhasználása nem engedélyezett.
Minden termék szerzői jogvédelem alatt áll, így sokszorosításuk, digitalizálásuk, értékesítésük büntetőeljárást von maga után!
Hol tudsz bennünket elérni?
Leggyorsabban Bence osztálya Facebook oldalunkon tudod felvenni velünk a kapcsolatot az üzenetküldési funkcióval.
Ha Facebook oldalunkra szeretnél ellátogatni, az oldal alján található ikonra kattintva ezt könnyen megteheted.
Bár nagyon igyekszünk, az email üzenetekre és telefonos megkeresésekre sajnos nem mindig tudunk időben reagálni, viszont Facebook oldalunkon nagyon gyorsak szoktunk lenni! :)
Milyen fizetési módok közül választhatsz?
Utánvételes rendelésre nincs lehetőségünk, így webshopunkon fizethetsz:
- bankkártyával (OTP Simplepay),
- banki átutalással.
Szállítási információk:
Egyelőre Magyarország területére szállítunk, külföldre történő rendelés esetén kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot!
Az aktuális szállítási költségeket a rendelési folyamatnál találod.
Banki átutalással rendeltem a terméket és átutaltam az összeget, de nem kaptam még visszaigazolást!
A reggel 7 óra után érkezett teljesítések a következő munkanap kerülnek feldolgozásra. Hétvégi rendelések esetén is hétfőn várhatóak a teljesítések visszajelzése.
ÁFÁ-s számlára lenne szükségem. Mi a teendőm?
Ebben az esetben, kérünk, hogy még rendelés előtt vedd fel velünk a kapcsolatot!
Mennyi idő alatt érkezik meg hozzád a termék?
Igyekszünk a lehető leghamarabb útnak indítani a csomagokat, az utalást követően általában 1-3 munkanapot szoktunk kérni a csomagok összekészítésére, ezután adjuk át a választott futárszolgálatnak.
Ha 10 munkanapon belül nem érkezett meg hozzád a termék kérlek jelezd nekünk elérhetőségeink egyikén.
Mi történik, ha nem jó terméket kaptam, vagy mégsem szeretném használni a segédanyagokat?
Nagy gonddal csomagolunk, de ha mégis előfordulna, hogy nem azt a terméket kaptad, amit rendeltél, kérjük ezt jelezd nekünk minél hamarabb lehetőleg Facebook Messengeren vagy telefonon.
14 napig élhetsz a visszavásárlási garanciával is és ez idő alatt cserére is van lehetőséged, amennyiben a terméket eredeti állapotában visszaküldöd címünkre. Ekkor a visszaküldés díját nem áll módunkban átvállalni.
Ha a visszaküldés, vagy a csere mellett döntenél, kérlek kövesd az alábbi lépéseket:
- Írj üzenetet Messengeren, vagy az benceosztalya@gmail.hu címre, hogy megbeszélhessük a részleteket.
- Eredeti csomagolásában, sértetlenül küldd vissza az egyeztetett címre.
- Amint megérkezett a termék és valóban sértetlen és eredeti csomagolásban van, visszautaljuk a termék árát, hacsak nem a cserét választottad.
Ha bármilyen kérdésed lenne keress bennünket bizalommal!
Köszönjük szépen,
Laura és Bence